  
      
	  
	  
	  
	  
	  
	
	  
	  
  
  
	 | 
	 | 
	
	 
| 
	 
 
  |  
	Pytał: Prezes 
	Data: 10/02/2012 
	
	Publikacja: 13/02/2012 
 
    Pytanie: W jaki sposób przeprowadzić przekazanie / odebranie dokumentacji prowadzonej przez skarbnika koła (dokumentacja w formie papierowej i elektronicznej)? Koło nie korzystało z usług biura rachunkowego. Jeśli są procedury, przepisy prawne, proszę o informację.
 
 
  
Odpowiedź: 
Nie ma specjalnych procedur i przekazanie może mieć różną formę. Sugeruję protokół zdawczo-odbiorczy, w którym wymienione są wszystkie segregatory, teczki, skoroszyty, majątek (np. kalkulator), dyski z informacją, etc. Można dodać przy każdej pozycji informację szczegółową, np. przy skoroszycie wyciągów bankowych informację, że zawiera wyciągi bankowe od nr/daty do nr/daty. Podobnie przy innych dokumentach, np. kwitach KP i KW.
 
 | 
 
  | 
 
 
	 | 
	 |