![](/img/spacer.gif)
![](/img/m_2.gif)
![](/img/m_4.gif)
![](/img/m_3.gif)
![](/img/m_12.gif)
![](/img/m_5.gif)
![](/img/m_11.gif)
![](/img/m_1.gif)
![](/img/m_7.gif)
![](/img/m_9.gif)
![](/img/m_8.gif)
|
|
|
Pytał: Marek Szatański
Data: 29/03/2005
Publikacja: 21/10/2005
Pytanie: Czy zarząd koła może bez wiedzy i zgody walnego zgromadzenia podpisać umowę z nowym punktem skupu (całkowita zmiana odbiorcy tusz)?
Odpowiedź:
Bieżące zarządanie kołem leży w gestii zarządu koła. W normalnych warunkach wybór kontrahenta, któremu sprzedawane będą tusze jest czynnością z takiego zakresu. Tak więc zarząd nie ma obowiązku pytania WZ o zgodę na zmianę odbiorcy tusz.
Inaczej sytuacja miałaby się, gdyby wybór poprzedniego odbiorcy tusz wynikał z uchwały WZ. Zmiana takiego odbiorcy wiązałaby sie z odejściem od uchwały WZ i w takim wypadku postawinie sprawy wpierw na WZ koła byłoby obowiązkiem zarządu.
|
|
|
|